BMW R60 - 1967
Jedná se o stroj, který byl vyroben pro švédskou policii, kde dle dokladů, které jsem dostal a toho, co říkal jediný soukromý majitel, který to od státu koupil v roce 1992, "sloužil". Udajně pomáhal "udržovat pořádek" u jezera Över Umah na silnici E12. Pán, který to koupil žije ještě severněji ve městě Jäkkvik. Pravděpodobně díky tomu, že motocykl operoval tak na severu, kde je dlouhá a tuhá zima, má velmi malý nájezd a je ve výborné kondici.
Na motocyklu byla před cca deseti lety udělána renovace, která ale spočívala vlastně jen ve výměně pryžových dílů a náplní.
Motocykl má proti sériové R60 několik úprav, jezdí např. bez baterky, má klasické magneto, pravděpodobně se díky dlouhé zimě chtěli vyhnout starostem s baterkou. Kvůli tomu magnetu má motor na prsou nálitek, který běžné R60 z té doby nemají. Na pravé straně jsou na rámu tři zesílené montážní body, na které se "věšela" sajdkára, kterou bych docela rád sehnal.
Po dovozu byl motocykl důkladně vyčištěn, seřízen a byly vyměněny veškeré olejové náplně. Je dost komplikovaně udělané ovládání karburátorů, lanka jdou samostatně už z rukojeti ovládání plynu a šoupata se neotevírala úplně stejně. Na volnoběh nešel motor pravidelně a po našlápnutí nešel za plynem, tak jsem to nastavil s pomocí synchometru. Teď motor chytá studený na druhé šlápnutí, teplý na první a jde "jako hodinky".
Stroj prošel bez problémů veteránskou testatcí a je na "V" číslech.
Jedná se o stroj, který byl vyroben pro švédskou policii, kde dle dokladů, které jsem dostal a toho, co říkal jediný soukromý majitel, který to od státu koupil v roce 1992, "sloužil". Udajně pomáhal "udržovat pořádek" u jezera Över Umah na silnici E12. Pán, který to koupil žije ještě severněji ve městě Jäkkvik. Pravděpodobně díky tomu, že motocykl operoval tak na severu, kde je dlouhá a tuhá zima, má velmi malý nájezd a je ve výborné kondici.
Na motocyklu byla před cca deseti lety udělána renovace, která ale spočívala vlastně jen ve výměně pryžových dílů a náplní.
Motocykl má proti sériové R60 několik úprav, jezdí např. bez baterky, má klasické magneto, pravděpodobně se díky dlouhé zimě chtěli vyhnout starostem s baterkou. Kvůli tomu magnetu má motor na prsou nálitek, který běžné R60 z té doby nemají. Na pravé straně jsou na rámu tři zesílené montážní body, na které se "věšela" sajdkára, kterou bych docela rád sehnal.
Po dovozu byl motocykl důkladně vyčištěn, seřízen a byly vyměněny veškeré olejové náplně. Je dost komplikovaně udělané ovládání karburátorů, lanka jdou samostatně už z rukojeti ovládání plynu a šoupata se neotevírala úplně stejně. Na volnoběh nešel motor pravidelně a po našlápnutí nešel za plynem, tak jsem to nastavil s pomocí synchometru. Teď motor chytá studený na druhé šlápnutí, teplý na první a jde "jako hodinky".
Stroj prošel bez problémů veteránskou testatcí a je na "V" číslech.